Nad rámec běžného zákaznického servisu se zachovala společnost Etihad Airways, která kvůli svým cestujícím otočila na letišti v Manchesteru letadlo, aby umožnila staršímu páru navštívit jejich umírajícího vnuka.

Manželský pár byl již na palubě letadla připraven ke vzlétnutí z Manchesteru do Austrálie, když se dozvěděl o zdravotním stavu jejich vnuka.

Právě se chystali vypnout jejich mobilní telefony, když si všimli nepřijatého hovoru od jejich zetě, uvedla jejich cestovní agentka Becky Stephensonová. ,,Popojížděli po ranveji, když dostali zprávu, ve které stálo, že jejich vnuk je na jednotce intenzivní péče a je potřeba, aby přijeli,“ řekla.

Pár o této události informoval posádku letadla, která situaci následně probrala s kapitánem. Ten poté otočil letadlo a vrátil se zpět k nástupní bráně.

Mezitím, zaměstnanci letadla připravili zavazadla pro jejich odvezení zpět skrz letiště. Podle serveru Travel Weekly bylo z parkoviště vyzvednuto dokonce i auto manželského páru a přivezeno k příletové hale, aby tak mohli ihned odjet. Ihned poté, letadlo bez staršího páru odletělo podle původního plánu.

Přestože jejich vnuk následující den zemřel, díky nevídané ochotě aerolinek se s ním mohl pár stačit rozloučit.

„Byla to velmi smutná věc, která se mým klientům stala, ale bylo zároveň úchvatné jak byla společnost Etihad schopna pomoci tak, jak učinila,“ řekla Stephensonová, která nazvala celý incident velice neobvyklým. ,,Jsem v cestovním ruchu už 25 let a nikdy jsem neslyšela o aerolince, která by šla nad rámec zákaznického servisu takovým způsobem.“

,,Mí klienti byli velmi vděční za pomoc, kterou jim posádka poskytla,“ řekla agentka, která dodala, že manželskému páru bylo navíc řečeno, že jejich letenky mohou použít i na jiné datum.

(Visited 1 029 times, 1 visits today)